De natuur in een stand binnenbrengen...

De Belgische groep COSUCRA zet volop in op duurzame ontwikkeling en natuurlijkheid. Dat komt inde hele waardeketen tot uitdrukking.

COSUCRA zet zich sterk in voor de transitie naar een gezonde en duurzame voeding en biedtinnoverende ingrediënten aan dieafkomstig zijn van grondstoffen van natuurlijke herkomst: cichoreien erwten.

Om ze (opnieuw) te doen ontdekken door leveranciers, inkopers, O&O-experten en specialisten op hetgebied van de productie van voeding en dranken, moeten we op de beurs "Food Ingredients Europe"(FIE) zijn.

Galerie d’images

  • 5
  • 4
  • 3
  • 2

Nobel-Natuurlijk-Eenvoudig-Inspirerend

"Bijna 1.500 exposanten uit 90 verschillende landen komen samen op deze beurs, de belangrijksteEuropese samenkomst voor spelers in de voedingsindustrie"

Voor deze nieuwe editie moest de stand het natuurlijke en duurzame karakter weerspiegelen. Dezestand mocht ook niet onopgemerkt blijven!" De briefing was duidelijk.

Wij hebben een uitgebreide ruimte bedacht, die tegelijkertijd eenvoudig en toekomstgericht was enbestond uit nobele en natuurlijke materialen en duidelijk leesbare boodschappen.

In de verte is er al een bos zichtbaar...

Onze architecten-ontwerpers hebben een stand ontworpen met de zachte en vloeiende vormen dietypisch zijn voor de natuur. Zo werd er een kalmerende en harmonieuze ruimte gecreëerd. Wij hebben dus ook voor ronde vormen gekozen in ons ontwerp dat volledig opmaat getekend werd. Demeubels werden volledig in onze schrijnwerkerij en lakkerij gemaakt.

Wij hebben kartonnen vormen opgehangen die een bos van bamboe vormden, een centraal elementdat het natuurlijke karakter van de stand nog extra benadrukte en vanheinde en ver te zien was.

De keuze van de kleuren voor de vloerbekleding, via een subtiele decoratie met bloemen en eenpassende warme verlichting.... Elk detail heeft geholpen om een indruk van openheid, helderheid enfrisheid te wekken, wat erg door de bezoekers gesmaakt werd.

7

Zoveel meer dan een stand: een verhaal...

In aansluiting op de briefing bedachten onze architecten een project dat perfect aansloot bij demarketingdoelstellingen van het bedrijf. De briefing was dus een centrale pijler die zorgde dat debeoogde impact bereikt werd. Ter illustratie tonen we de stand van COSUCRA die wij voordiengerealiseerd hadden. De ambitie om een blikvanger te creëren en de nadruk te leggen op een sfeerdie natuurlijkheid en duurzaamheid uitstraalt, heeft deze stand duidelijk zichtbaarheid gegeven.

849 A9783